2009-06-18
 06:57:27

Lika trött om vanligt, men sista dagen!... på denna veckan.

Hej! Jag gick upp för typ 210 minuter sen, har redan klätt på mig och små fixat håret. bara smink och äta kvar.. och har bara vart vaken i tio minuter? Haha, vad har hänt med mig. jag har iaf blivit snabbare på morgonen! idag är jag lika trött som jag vart de andra dagarna, vill verkligen inte till jobbet utan jag vill bara stanna i min sköna varma säng och fortsätta sova hela dagen tills jag är utvilad! Men jag får försöka tänka lite positivt, får ju pengar för det och idag är ju sista dagen för veckan! så otroligt skönt att få tre dagar ledigt. ikväll ska jag inte lägga mig tidigt och imorgon ska jag inte gå upp tidigt. vad sägs om det? Jag tkr att det låter helt fantastiskt underbart! =)

Ikväll åker vi antagligen till Hyppeln, ska fira midsommar där. åker vi inte ikväll så åker vi imon, men åker vi imon så kommer vi gå upp tidigt och det är det minsta jag vill, så vi får se. Andre ska med iaf, känns otroligt skönt. Hade saknat honom annars, och nu har jag alltid någon att göra något med. Ibland när vi är på hyppeln så har man ingenting att göra, men är han med så kommer jag alltid ha kul =) Jag älskar honom! :)

Nu ska jag kolla lite smått snabbt, äta och fixa sminket. sen bär det av mot klara för att ta 25an till jobbet. Ha en underbar dag så uppdaterar jag när jag kommer hem! Puss!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: