2009-06-16
 21:11:20

Ny dator och en massa tillbehör!

Hejsan =) nu har jag en ny dator, känns skönt att ha en stationär dator med, jag tröttnade på min bärbara mac. den är riktigt skön att ta med sig och ligga med i sängen men jag saknade ändå känslan av att ha en stationär också. så nu har jag båda två =) ska försöka hålla mig till att macen är för skolbruk och musikskapande. den får användas ibland när jag ligger i sängen och vill ha datorn med :) hah.  I erbjudandet fick jag en dator, en datorskärm och tangentbord och mus (två set) och högtalare och sub. nu har jag äntligen högtalare med! mina förra var riktigt dåliga och glappade som fan, men nu har jag helt ok högtalare :D

Andre är här just nu och när han gått ska jag fixa över alla bilder och all musik från macen till denna datorn. fick en extra hårddisk också på 300 gig :D

Nu ska jag kramas lite med andre tills han ska hem, saknar honom hela dagarna när jag går på jobbet och sliter. Han jobbar också just nu, hos sin pappa. han ska jobba lika länge som mig, men typ två dagar mer. Jag slutar den 9 juli. känns som en evighet tillsdess.. känns som att jag jobbat i evigheter (i flera dagar) men jag har bara jobbat i två dagar! två lååånga dagar. men jag ska klara detta! jag ska ha mina pengar!

KRAMAS MED ANDRE, HÄR KOMMER JAG! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: