2009-06-01
 19:29:16

Pianoprov, uppvisning av himlen runt hörnet.

Hejsan folket! Det blev inget prov förut på skapande verksamhet, vi gick till Operan istället och satte oss på gräsmattan och tränade lite intervall och sådär =) Efter en stund var jag tvungen till att gå, andre med. Han skulle till tandläkaren och jag till informationsmöte med mitt jobb. allt gick bra på mötet, men jag hade ju inte mitt pass med mig så jag får åka dit imorgon också. fan då.. men jaja. efter mötet åkte jag till stan kollade runt ganska mycket.

Kom hem runt 6 tiden och satte mig och spelade piano, pianoprov imorgon och jag måste klara det! har redan fått 3 veckor extra att öva på, skäms att jag inte tatt vara på tiden och övat.. utan jag sätter mig dagen innan och råtränar! så dum är jag.. På fredag ska vi ha uppvisning av en låt framför klassen och instrument/sång lärarna.. usch! Ska kolla med Mikael om han kan kompa mig, så får vi träna någon dag. Jag ska sjunga Lisa Nilssons, Himlen runt hörnet. Lite tråkig låt, men det får duga.

Nu ska jag tillbaka till att träna på pianolåten, hoppas andre kommer om en stund! Jag är så trött, ska nog lägga mig tidigt idag. eller vad tycker ni?

Kanske skriver senare, vi får se =)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


JenB

Jag skrev "va" eftersom jag inte fattar vad du menar med att pappa ska köra dig och att han ska köra dig till sisjön....hänger inte riktigt med! :S



PUBLICERAT: 2009-06-02, 10:26:58 | URL: http://jenb.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: