2009-06-09
 13:18:40

rep, konsert, trummor, photoshop och msn

Goddag, sitter i en replokal och har precis repat med min ensamble grupp. Vi är absolut redo inför konsert imorgon! till skillnad från förra konserten då var jag verkligen inte redo och inte min grupp heller. men nu är hela gruppen redo känns det som, vi sätter låtarna och det låter riktigt bra =) sen får vi väl se om de gör det imorgon, haha.

nu ska andre spela trummor, får väl se om mitt huvud klarar det annars sätter jag mig någon annanstans. kanske ska dra till stan med camilla senare, men får se.. behöver fixa annat. åka till sisjön och köpa en bikini som jag vill ha, den finns inte kvar i stan och inte på backaplan så jag hoppas den finns i sisjön. =)

ska kolla om min syster är inne på msn så hon kan skicka en sak hon gjort till mig =) och så ska jag testa mig på lite photoshop, hihi. jag skriver kanske senare om inte så får ni ha en underbar dag! kram!

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: