2009-06-18
 19:49:56

Sista inlägg innan jag drar..

Hej! nu åker vi snart, dagen på jobbet idag gick relativt snabbt och det är jag glad över. när jag gick till bussen när jag hade slutat kände jag hur jäkla ont jag hade i fötterna, fötterna och ryggen är det som tar mest stryk på detta jobbet. På mitt förra "Jobb" var det knäna som tog stryk, så brukar det vara för mig pga min knä sjukdom eller vad man ska kalla det. Jag har något som heter Chondromalaci eller hur det nu stavas, längesen jag fick reda på det, eller några eller något år sen iaf. Det är att jag vuxit så snabbt att min knäskål inte hann växa i samma fart, utan den stannade nästan och är nu alldeles för liten för resten av knäet så då strular det som fan.. har haft en massa problem med det, vissa saker jag inte kunnat göra och vissa saker jag vart tvungen till att göra som har gjort att jag fått ännu ondare. iaf, det var inte det jag egentligen skulle skriva om.. men tillbaka till det.. så jag köpte jordgubbar till mig själv påväg till bussen för jag tyckte fan att jag var värd det! de var så gott! =) hoppas det blir mkt jordgubbar imon, för då är det midsommar :D

På tal om midsommar, så ska ju jag fira midsommar på ön Hyppeln, men familjen, min pojkvän och tjocka släkten och vi ska alldeels strax åka. Tror vi får skjuts till varholmen, sen blir det färja och sedan buss och sedan färja, och sen är vi framme. så det blir en lång tur, hoppas det går hyfsat fort iaf! nu ska jag kolla facebook en sista gång, kolla min mail och sedan kolla med mamma om vi inte snart ska åka.

Andre är iaf här nu och jag har saknat honom hela dagen! min fina älskling! <3 så glad över att han ska med till hyppeln, för jag hade inte velat vara utan honom dessa dagar, vi träffas ju så sällan nu när vi jobbar, och han sover inte här eftersom hans pappa kör honom till jobbet varje morgon och han börjar så mkt tidigare än mig.  Innan jobbet så sov ha här varje dag, och man kände sig så trygg, men nu har jag fått sova själv i flera dagen, men inatt! då jäklar ska jag sova med honom =) ligga i hans varma famn, åh blir glad jag bara tänker på det!

Ha en underbar midsommar! För det ska jag tamejfan ha! <3 Hörs när jag kommer hem! (om inte kajsa eller carolina har sin dator och sitt internet med sig! )
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: