2009-06-28
 11:33:11

ska alldeles strax hem till mig för att sedan åka till lilleby eller något annat ställe.. :)

Hej! Jag sitter hemma hos andre och väntar på att han ska bli klar, när han packat och gjort sig klar så ska vi gå upp till mig så ska jag packa och byta om och sådär och sen ska vi nog åka till lilleby eller något annat ställe.. vädret ser ju inte helt perfekt ut just nu men får hoppas på att det blir bättre under dagen, är ju hyfsat med sol ute nu iaf, bara små molnen som är i vägen men jaja. bättre än ingenting! vill passa på nu när jag inte jobbar. igår kom vi ut sent dessutom, åkte typ hemifrån mellan 3 och halv 4 och kom fram runt 5 tiden. Ingen visste ju vägen och vi åkte bil! Tillslut kom vi fram till sisjön dit vi inte ens hade tänkt att åka från första början men så blev det ändå för vi hittade inget annat, haha. stannade i lite mer än en timme sen åkte vi hem.. lite misslyckat!! så idag vill jag ut tidigt =)

Vi kanske hörs när jag kommer hem, om inte så kanske imorgon! vi får se =)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: