2009-06-25
 06:53:02

ska fixa mig sen är det dags för jobbet igen

hejsan svejsan, vad gör ni? själv sitter jag här klockan tio i sju och är svin trött! ska alldeles strax klä på mig och fixa allt det ssta, maten är nerpackad och ombytet sen, efter jobbet idag ska jag ta mej fan åka till eriksberg eller till någon hav/vatten! Vill ta till vara på det underbara vädret nu, igår jobbade jag, kom inte ifrån jobbet förräns typ halv 6-6 så då åkte jag direkt hem, bytte om och gjorde lite annat. tillslut var klockan typ 8 kanske så andre kom hit istället. men idag, idag fan ska vi vara ute i solen. Jag ska sola! förhoppningsvis åker vi till vattnet, för jag vill nog bada ;) haha.

Ha dt! hörs kanske ikväll då =)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: