2009-06-29
 06:32:19

Städning på morgonen

Nu ska jag fixa mig för jobbet, resterande tid innan jag behöver gå ska jag fylla i tidrapport och lite annat smått sådär. om jag har piggnat till lite så kanske jag kan försöka städa lite smått i mitt rum, får ångest när jag kommer hem och ser hur det ser ut. men jag har inte orkat städa, inte heller haft lust eller tid. denna helgen har jag bara velat ta det lugnt och inte tänka på nåt. så städar jag inte lite grann nu på morgonen så kommer jag få ta det sen när jag kommer hem och jag vill inte gå miste om det underbara vädret! så lite städning får det allt bli nu, bara lite allmän bortplockning. dammsugning & den större städningen får jag kanske ta ikväll eller om det blir dåligt väder någon dag i veckan.

Hoppas ni får en underbar dag på stranden elr någon annanstans idag. jag ska försöka ha en underbar dag på jobbet! - inne i värmen! ångest känsla redan.

vi hörs senare <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: