2009-06-30
 22:18:33

stress

Nu ska jag spela lite, sen sova.. jag är trött och mår jätte dåligt.. vet inte hur jag ska orka jobbet imorgon. faen.. tur att jag har börjat jobba i sorteringen där det är lite lugnare och där jag får sitta ner lite så det inte tär på ryggen som fan.. så att ryggen har en chans att bli bättre. där jag var innan stressade jag ju hela tiden, var typ alltid något att göra. böja sig ner och plocka upp kläder från golvet som människor kastat/rivt ner. hänga nya kläder på galgar och hänga ut de i butiken och så mkt mer. bara gå gå gå och stå stå stå och böja böja böja och stressa stressa stressa. blev för jobbigt till slut så nu är jag i sorteringen och gör lite mer lugna saker. är inte lika mycket stress.

ha en bra kväll och om jag inte skriver mer idag eller imon bitti så får ni ha en bra onsdag imorgon! godnatt <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: