2009-06-07
 17:13:34

Terminator

Hej bloggen!
Igår var jag ju som sagt på bio med massa folk, bara trevliga människor. Kom på vem jag glömde nämna igår och det var Malin. Kalle och hans tjej hängde aldrig med. Terminator var faktiskt bra, jag har inte sett någon innan men jag ångrade inte att jag och cim gick med. Filmen är sevärd iaf =) Ångrade du dig Cim? Vi får träffas snart igen förresten! var alldeles för långt tid innan dess, fyra år sen nästan? helt sjukt.. eller hur lång tid var det? alldeles för lång tid iaf..

om en stund ska jag kolla när mamma och pappa ska göra mat, är det snart så ska jag fixa med mixen lite som ska in på tisdag och om de ska göra maten senare ikväll så drar vi hem till andre så gör jag mixen där för han ska göra sin Historia uppsats och hans dator är hemma så han måste hem om han ska kunna göra nåt på den.

Jag kanske uppdaterar senare, men lovar ingenting. men ha en trevlig söndag iaf! (L)



Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: TAAACK :)



PUBLICERAT: 2009-06-07, 20:01:54 | URL: http://haaiidi.blogg.se/
JenB

Maila över foton på min mail då gumman! Så sätter jag mig med det imon! <3



PUBLICERAT: 2009-06-07, 20:38:05 | URL: http://jenb.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: