2009-06-30
 20:45:55

Thank you frank

Hejsan, vad gör ni en varm dag som denna? Själv sitter jag hemma och har gjort det hela dagen efter jobbet. har vart helt slut idag, haft allt på samma gång, magont. ryggvärk, ont i fötterna och huvudvärk. och vart jättetrött! var påväg att förlora jobbet pga ryggen också.. jättebra. men frank rädda mig, hehe. thank you frank!

nu ska jag kolla runt på internet, kanske sova snart.. har inget annat roligt för mig. mår ju bara dåligt.. inte roligt att sitta uppe då inte. någon som vill hålla mig sällskap eller nåt istället? msn eller sådär? annars lägger jag mig nog..

eller fortsätter renskriver min och cims bok., städar mitt rum, eller spelar. har ingen större lust för något av det, men vi får väl se.. det eller sängen.. vi får se. hungrig är jag iaf. men ska inte äta nu klockan är efter sju..

skriver jag inte sen så godnatt!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: