2009-06-05
 16:33:55

Uppspelningen gick bra

Goddag. Uppspelningen i skolan idag gick bra, jag var jävligt nervös under uppspelningen men jag sjöng rätt hela tiden och tappade inte rösten. tror jag iaf, haha.

Andre gick precis, han ska hem till wojt, vilket jag också skulle men alexander fyller ju år så man är ju tvungen till att gå dit.. pojken fyller ju 8 bast, hehe. stannar bara en stund sen drar jag hem till wojt, hade ändå redan planerat det innan jag hörde om kalaset så så får det bli.

Nu ska jag kolla runt lite snabbt på internet och göra lite grejer.. sen kanske göra lite smått på min nya låt om jag hinner, väntar på att mamma ska duscha och bli klar. hörs sen kanske!

Tjohej!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


JenB

haha jaha okey! Nu kommer jag ihåg! :P



PUBLICERAT: 2009-06-05, 16:40:42 | URL: http://jenb.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: