2009-06-09
 18:36:04

Bara för att.. (hehe)

1. Hur gammal är du om fem år? 21
2. Vem var den sista du träffade? Andre, eftersom han sitter här bredvid mig? haha
3. Hur lång är du? 170 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Terminator - Salviation?
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? kommer inte ihåg ^^,
7. Vad är dagens planer? Bara ta det lugnt och kolla på tv med älskling.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa, har typ telefonskräck och har alltid haft.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos, än så länge
10. När såg du senast din mamma? imorse
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? Runt halv tio kanske, hade sovmorgon till 12! var egentligen ledig men skulle till skolan och repa med ensamblen.
13. Har du någon gång hittat en katt? hittat?
14. Vilken är din favoritplats? Sängen? haha
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet ej faktiskt
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning faktiskt, tar det som det kommer.
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker, att ligga ensam i min säng på natten och se skuggor i taket av spårvagnen som åkte förbi.
18. Vem fick dig att skratta senast? Andre =)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Haha ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika från natt till natt.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Typ sex eller nåt , hehe
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, eller barfota på en varm strand i ett varmt land
26. Är du social? Så det räcker.
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Riktigt mycket
29. Tycker du om kinamat? gjorde när jag var liten, inte så mycket längre
30. Tycker du om kaffe? Nej!
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? nej det tror jag inte
33. Kan du spela poker? Halvt
34. Tycker du om att mysa? Ja!
35. Är du en beroendemänniska? Vad menas med det?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
37. Vill du ha barn? Senare kanske.
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool , men jag gillar hav också
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, men det blir oftast till mat och godsaker
42. Äger du dyra smycken? Nej, har inga riktigt dyra smycken.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej och kommer jag nog inte göra
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Fanta exotic.. haha.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Andre Stärnman
46. Välj ett ärr på din kropp? Hm.. har en massa ärr på knäna som jag inte vet vad det kommer ifrån.
47. Vad har du för ringsignal? Kommer inte ihåg.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? I källaren så har mamma sparat en del, sen har mina kusinser fått ärva en hel del också.
49. Flirtar du mycket? Jag har min kille så jag behöver inte flirta med någon.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Jag har ingen profil bild
51. Kan du byta olja på bilen? nej haha
52. Har du fått fortkörningsböter? Har inget körkort så det är ganska svårt
53. Vilken var den senaste bok du läste? Oj.. kmr jag inte ihåg.
54. Läser du dagstidningen? Metro, varje måndag-fredag morgon påväg till skolan.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Haha, dansar i bilen?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the Voice tror jag
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? anteckningar i skolan
59. När var du i kyrkan senast? När jag konfirmerade mig
60. Vilka personer utmanar du? Alla som vill... haha
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: