2009-06-07
 23:46:06

Sommarlov på fredag, i typ... tre dagar!

Hej sötnosar!

Jag är hemkommen från andre för en stund sen, satt med min mix ett ganska bra tag och jag kom en bit på vägen. gör klart den imorgon. börja göra lite på en ny låt med, gör massa småsaker hela tiden men gör aldrig klart nåt, inget blir ju bra.. haha.

Just nu, pratar jag med Camilla Larsson om fredagens mys. ska hem till henne med en massa folk. slutar ju skolan på fredag! så underbart! Jag vill ha sommarlov! Så tråkit att jag börjar jobba tre dagar efter att vi slutat skolan bara, men jaja.. hoppas det fina vädret kommer när jag jobbat klart. haha. Vi ska iaf grilla och umgås på fredag, kommer bli trevligt hoppas jag. hoppas andre hänger med, han kan ju inte bestämma sig. jag hoppas iaf att han hänger med, =) blir inte lika kul annars, kul blir det men jag kommer ju sakna honom annars , haha =P

På torsdag ska vi till vrångö med klassen med, och daniel muhr. det ska bli riktigt kul! =) bada!! Hoppas det är fint väder bara!

Nu ska jag fortsätta prata med Camilla, kolla bilddagboken, facebook, bloglovin och sedan skicka över bilder till Jennies mail för hon ska fixa lite grejer i photoshop till mig :D hihi. Sen blir det nog dags för sängen! Godnatt =)



Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon :) när får du sommarlov ?



PUBLICERAT: 2009-06-08, 05:06:45 | URL: http://haaiidi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: