2009-03-06
 10:36:09

from school

Hejsan, jag sitter i skolan har inte mycket att göra. Några sitter här bredvid och spelar poker, någon sitter och målar, andra sitter vid datorn och vissa sitter bara och pratar. Ja alla gör en massa olika och jag själv är alldeles för trött för att orka göra något alls. Men jag fick mig själv till att iallafall skriva ett litet blogginlägg till er få läsare som följer min blogg =) hihi.

Jag vill att klockan ska bli 11:00 för jag är hungrig och jag vill ha lunch! Jag hoppas verkligen att det är god mat i bamba idag, annars blir jag sur. Vad ska jag hitta på efter att jag ätit då? Ingen aning.. har rast till 13:13! Åh vad jobbigt! Då ska jag ha gruppsång, och dt ska bli kul, men innan det kommer jag inte ha något att göra. kanske drar in i någon replokal och övar lite piano, kanske ska försöka börja på min låt? har inte fått någon inspiration än men jag ska iallafall försöka. Andre kommer att ha ljudteknik sen så jag kommer absolut inte ha något att göra, så det får bli replokal och piano. Sen efter gruppsången ska jag ha rast till klockan 15:00 också! åh vad tröttsamt. men jaja, jag hittar på något att göra =)

Nu ska jag fråga Andre om han vill hänga med till affären och köpa dricka för jag är så otorligt törstig! Ha en bra dag <3 bloggar kanske om en stund, annars senare idag. Kram!
my lovely school / 1 kommentarer


minaya

Det tar tid, men man måste ge det ett försök. Det kommer..



PUBLICERAT: 2009-03-08, 16:35:31 | URL: http://minaya.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: