2009-03-21
 11:52:30

Gårdagens läkarbesök

Hejsan! hur är det med er? själv har jag öroninflammation, ont i halsen och tandvärk. träningsvärken från afrodansen i torsdags gör ingenting bättre heller.

Igår skulle jag till tandläkaren 07:20. Klockan 08:10 började de borra ordentligt i tanden för att bedövningen hade inte hjälpt, jag fick ta 3 st sprutor och när klockan blev 08:10 och de skulle börja borra för tredje gången så gjorde det fortfarande SVIN ont. Men de fick fortsätta borra ändå, vi var ju tvungna till att laga hålet.. tillslut var de färdiga och jag har aldrig gått därifrån med en sånn smärta! jag hade så otroligt ont.. och jag hade tandvärk hela dagen igår. och det har jag fortfarande! Bedövningen höll i sig rejält länge också, och bedövningen kändes ju typ i halva ansiktet! efter tandläkaren åkte jag till Backa läkarhus för att kolla mitt öra som hade börjat göra ont och rinna. Och ja visst hade jag öroninflammation, IGEN! Jag pallar inte mer fan. usch! Nu har jag fått penicillin iaf, en jävligt stark som jag hoppas ska hjälpa nu. Tabletterna är stora. Så det är läskigt att svälja de x) haha.

Nu ska jag lägga in filmer på min pappas dator som jag har på min dator. så att vi kan kolla på filmer sen i storarummet =)
Sen ska jag se om jag kan göra pannkakor! ska se om mamma kan göra smeten bara ;) kram så länge!

Förresten jag har fått tillbaka min MacBook nu ;D och det är riktigt jäkla skönt! :) hehe.

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Minaya

Hej söta. Är det bra med dig?



Har haft lite att göra och inte hunnit blogga så mkt. Men hoppas du får en fin dag. Jätte fin sjal..



Kram



PUBLICERAT: 2009-03-22, 11:16:36 | URL: http://minaya.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: