2009-03-19
 00:00:38

Godkväll!

Godkväll, hur är det med er? Själv mår jag hyfsat bra, är det gamla vanliga bara ganska trött och lite huvudvärk. men har också åkt på en förkylning och det är en av de jobbiga sorterna, näsan rinner och jag pratar så hest. och förut när jag började skratta började det svida i hela halsen och jag började hosta som bara den. Andre satt bara och skratta åt mig för jag kan tänka mig att det lät jäkligt roligt. haha. så halsen retas, näsan retas och huvudet med. Blir till att sova alldeles strax i hopp om att allt är bättre imon. ska bara försöka somna när man hör allt småtjafs här hemma.. att det aldrig blir bättre... bestäm er .. orkar faktiskt inte höra mer.

Idag skulle jag och camilla stanna i skolan och spela in, men det sket sig för johan behövde ha studion så vi har bokat in oss imorgon istället. så imon blir det inspelning! =) bara jag och camilla, och klockan sex ska jag börja träna igen! nu ska jag fanimej komma igång igen, har slöat så otroligt länge och det måste vara slut på det nu. Man känner sig så otroligt bättre när man har tränat. Man mår bättre, man känner sig duktig och allt känns så skönt efteråt. det blir nog ett pass afrodans imorgon. kanske styrka efter det, vi får väl se vad jag orkar. lite jobbigt att börja hårt det första man gör när man inte tränat på läääänge!

kram!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: