2009-04-01
 01:11:14

GODNAJT <3

Förlåt för otroligt dålig uppdatering, jag blir bättre när jag har tid! imorgon ska jag iallafall jobba och på kvällen bara vara hemma och ta det lugnt och kolla på en film, ska bli skönt att verkligen slappna av.

Imorgon har jag svenska prov! Hoppas verkligen att det går bra, jag kan grejerna så hoppas riktigt mycket på att jag får MVG! pleeeeeaaasee ;D

Idag efter skolan var jag i stan med andre, camilla var också med. Jag valde ut lite kläder åt honom, 4 t-shirtar och 2 tjocktröjor :) Han köpte en ljusgul t-shirt, blev riktigt snyggt på honom för han använder ALDRIG färg. Men det ska jag ändra på! haha. jag hittade en fransklänning på HM som jag blev helt förälskad i! Fan att jag inte har mer pengar =( Hoppas mamma kan betala hälften kanske? hihi.

Nu måååste jag sova om jag ska orka upp imorgon, börjar halv nio med historia! fyyy... har inte ens valt ämne jag ska skriva om som är nästa uppgift.. får välja ämne imorgon och sen sätta igång på påsklovet, göra lite, lite då o då..

men iaf, GODNATT! :)

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Dennis

Sämsta updateringen ever mikmakela kom igen nu vill läsa din blogg lägg in fleeeer inlääääääägg =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: