2009-03-19
 00:07:49

Hemsedal, en månad kvar när jag har tandläkartid.

Vet ni vad jag kom att tänka på nu? Om ungefär 1 månad åker jag till hemsedal, och det ska bli så otroligt skönt och roligt! en massa underbara människor och så slipper jag skolan i en vecka ;) vem skulle tacka nej till det ? haha. Underbara Camilla ska åka med också! ska bli kul att slippa allt här hemma i göteborg! skola och problem.. slippa tänka på allt och bara SLAPPA! jag längtar så otroligt mycket. !


Fyyyy... på fredag ska jag till tandläkaren! laga ett hål.. jag vill verkligen inte =( det är riktigt jobbigt! men jaja.. det är väl bara att gå.. kan inte göra något annat.. för hålet måste lagas, det börjar göra riktigt ont eftersom jag fått skjuta upp tandläkartiden flera ggr.. så på fredag gäller dt! och på fredag är det exakt en månad kvar till underbara Hemsedal!
Tankar / 2 kommentarer


Robert Pattinson Crew

härligt!



PUBLICERAT: 2009-03-19, 00:10:54 | URL: http://robertpattinson.blogg.se/
camilla

as myysigt med hemsedal skare bli :D



PUBLICERAT: 2009-03-19, 07:50:28 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: