2009-03-05
 10:36:14

Igår

Godmorgon! Jag hann inte blogga mer igår för var i skolan till klockan halv åtta nästan. Först hade vi historia, sen svenska och sen ensamble, men ingen riktig ensamble för vi städade replokalerna för domvar inte så vackra från konsertdagen. Efter det så lyssnade vi på en inspelning som daniel hade gjort från konserten. bara ljud.. blev inte så bra ljud men man hörde ändå, gud vad ovant det är att höra sig själv! haha. Efter vi lyssnat igenom hela fick varje grupp säga vad de tyckte om sig själva och sen vad de tyckte om de andras insats. Sen fick vi sluta, så då satte jag och andre oss i en replokal och spelade piano. han försökte hjälpa mig att lära mig Morning has broken på piano. Både melodi och ackord samtidigt, det är verklligen svårt. I början hade jag ingen ork alls men tillslut skärpte jag mig och jag fick faktiskt saker gjorda. så nu kan jag det hyfsat, nu är dt bara övning övning övning som gäller. haha :D

Iallafall efte rnåra timmars spelade så kom daniel, med två killar och en tjej. som han skulle spela in. Så vi spelade lite piano till och sen gick vi till kontrollrummet och satt och kollade på när de spelade in. Kul faktiskt, man lär sig én del av av att bara kolla också :) Daniel är så otroligt rolig utanför skolan, haha . helt sjukt, en helt ny männsika x)

Nu ska jag kolla om vattnet är färdigt i badkaret! för då ska jag duscha! puss <3

Dagsbeskrivning / 1 kommentarer


Camilla

han är väldigt rolig utanför skolan :D haha



PUBLICERAT: 2009-03-05, 16:29:10 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: