2009-03-05
 23:32:49

Innan sängen

Hej!

Andre gick typ för en liten liten stund sen, nu lyssnar jag på en tjej som sjunger så otroligt vackert, det var Minaya som tipsade om henne i sin blogg.

jag ska lägga mig och plugga lite engelskaglosor alldeles strax, sen ska jag börja läsa på en ny bok för idag läste jag ut den första utav tre böcker jag lånade på stadsbiblioteket när vi var där med klassen. Den jag läste ut idag hette 14 år till salu, mkt bra bok faktiskt. Hade en mycket bra och intressant handling, handlade om en tjej som blev våldtagen och som sedan började att sälja sex. och så får man följa hennes väg ut ur det. Hon flyttar fram och tillbaka mellan olika hem och i boken berättas mycket om hennes känslor och om varöfr hon gjorde det hon gjorde. en väldigt bra bok faktiskt, annorlunda och bra. men lite konstigt skriven ibland bara. men den är faktiskt värd att läsa! :) jag berättar senare vilken bok jag ska börja med härnäst, har två att välja mellan och vet inte vilken det blir en, så det berättar jag när jag bestämt mig =)

nu ska jag lyssna lite musik och kolla runt lite till, sen sängen med engelska och läsning :) hoppas ni haft en bra dag och godnatt så hörs vi imon! :D kram! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


camilla

gasolapa

heter han :D



PUBLICERAT: 2009-03-06, 06:46:17 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: