2009-03-08
 01:24:19

Jag lever =)

Hej, ville bara berätta att jag lever! haha. jag har bara inte orkat blogga någonting, hade fullt upp igår, var med andre och vi har gjort en del förändringar, som jag berättar imon om jag orkar blogga då. ni får bli lite nyfikna ;) hehe.

Vi bakade bullar igårnatt iallafall, kanelbullar. de blev färdiga typ 02:00 men då var vi så trötta att vi somnade när de stod och svalnade, så när vi vaknade idag så var dom ganska sega o halvt hårda. men de var goda ändå! :D

Nu ska jag gå och vara lite social med andre för han ligger och kollar på tv. Johan och Camilla har vart här ikväll och kollat på melodifestivalen och sen en film på 4an. Trevligt! Massa bilder kommer upp på bloggen när jag får tummen ur röva! haha. nej men när jag antagligen får lånat andres dator eller när jag får tillbaka min mac. för det går alldeles för segt för att lägga in bilderna på den här otroligt sega fula stationära datorn. den kan ta sig i rumpan! haha. men bilder kmr iaf! ska ni kunna se "förändringen" jag skrev om längre upp i inlägget så måste jag lägga in bilderna, så jag ska försöka fixa det så snabbt som möjligt!

Imon ska jag iaf få mig och andre till att plugga historia, för jag måste om jag ens vill ha ett G. så det ska jag se till att göra! för idag blev det ingen gjort eftersom vi låg och drog oss i sängen till typ 16:00. fy skäms! haha..

men godnatt iaf! hoppas ni haft en trevlig fredag och lördag! och hoppas ni får en trevlig söndag, så hörs vi när vi hörs! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: