2009-03-13
 18:35:40

Jasmin är här.

HejsanSvejsan!
Nu har jag äntligen tid att skriva, har ingenting att göra förutom att jasmin är här och låtsas sminkar sig. haha. Inte är jag på humör för att leka med henne just nu, vet ej varför men orkar bara inte..är galet hungrig också! så hoppas mamma och pappa kommer snart så de kan börja med maten. blir nog tacos idag! otroligt gott.

Andre skulle på bio idag med sina kompisar så jag hade planerat en massa plugg och försöka få färdigt min låt, inte så lockande planer men det var saker som behövdes göra. men nu är Jasmin här så så blir det nog inte, om hon går hem sen så får jag väl sätta mig med lite matte, eller sätta mig med mitt keyboard och försöka komma någon vart med låten för den ska vara färdig på måndag. nerskriven på papper och så ska jag kunna spela upp den. Tur att det är andre jag ska spela upp den för så han kommer förstå hur det ska vara eftersom han vart med mig hela tiden när jag gjort den. och jag har spelat början för honom. så det ska nog gå bra! behöver bara en melodi till refrängen och till sticket. och så behövs en text. jag får fixa det imorgon om det inte blir idag. vi får se om jasmin sover över här eller om hon går hem senare ikväll. det är bara att vänta och se.

Senare ska vi iallafall kolla på Lets Dance. Eller kanske inte vi.. men iallafall jag. får väl se hur det blir med jasmin. får hoppas att hon lugnat ner sig då, för just nu är hon uppe i varv och sjunger till "
snart är det jag som är kung" från lejonkungen! haha. hon sjunger så bra så, ;) och texten kan hon ju också! SÄKERT! Så söt den dära ungen.

Puss,
// Mikaela!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: