2009-03-03
 09:30:46

KONSERT!

Godmorgon, tänkte bara skriva ett kort inlägg innan jag drar till skolan. jag är snart färdig, går i mjukisbyxor och linne och det ska jag göra idag, ialalfall fram till konserten. tar med mig lite ombyten så jag kan välja kläder sen. Som sagt, KONSERT IDAG! nervös? om jag är! haha.. blir nog ännu mer nervös när det väl närmar sig. Smsa eller ring om ni vill komma =)

Nu ska jag ta och fixa håret och sen vänta på att Andre kommer och så ska vi nog åka till skolan :D jag tror inte jag hinner blogga mer idag, men om jag hinner så gör jag det. och om klockan inte är för mycket när jag kommer hem så bloggar jag och berättar om hur konserten gick :)

Det är iallafall i min skola, insläpp kl: 19:00 och det börjar 19:30. Ligger vid Holmens, om någon vet vart det är . hehe.
Vi kommer att bjuda på 11 låtar tror jag iallafall :) så kom! haha.

Aja, hejdå! kram på er <3
my lovely school / 1 kommentarer


Emelie

Haft en bra dag?



PUBLICERAT: 2009-03-03, 19:10:58 | URL: http://fashionbyyou.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: