2009-03-03
 22:55:35

Konserten! <3

Hej alla!
Jag kom hem för en stund sen, konserten gick rent ut sagt skit BRA! haha. Jag hade skit kul hela tiden, och jag kände att min låt gick bättre än vad jag hade förväntat mig :) glömde itne bort texten eller så, och jag är riktigt stolt över mig själv! lite synd att konserten inte blev inspelad bara, hade så gärna velat se det.

men tack allihopa för ikväll och tacka alla som kom! hade önskat att min syster hade kommit och kollat också, och mina mostar men sånt som händer. hoppas dom kommer nästa gång!

om ni har bilder från konserten så snälla skicka! jag vill ha för min mamma suger på att ta kort så jag fick INGA bra kort. verkligen inte en enda! så skicka skicka skicka! snälla =)

nu ska jag göra lite små grejer sen ska jag gå och lägga mig och läsa, för mina ben värker och jag är trött som f*n efter den långa dagen i skolan.

ES08 NI VAR SKIT GRYMMA! =)

godnatt! <3
my lovely school / 1 kommentarer


Camilla

du är grym! :D <3



PUBLICERAT: 2009-03-04, 07:59:53 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: