2009-03-01
 21:36:25

LÖRDAG!

Igår vaknade jag, hur varm som helst. låg i sängen och fick knö med andre, haha. efter en stund gick vi upp och bestämde oss för att göra våfflor, mums! det var riktigt gott alltså, var längesen jag åt det faktiskt. efter att vi ätit våfflor, fick vi ett ryck och började städa mitt rum. så nu är det rent här igen. ska försöka hålla det så den här gången. lyckas ju aldrig hålla det ju! iaf.. mitt i städningen så ringde Susanne (min mammas kompis) och frågade om jag ville tjäna 300 kr så jag sa ah visst så jag skulle vara barnvakt åt tre ungar, jag drog med mig Andre och så åkte vi ner till Lek & Buslandet med dom och var där i nåra timmar. sen gick vi på McDonald´s och sen åkte vi och lämnade dem och åkte tillbaka till mig coh fortsatte städa. när vi var färdiga satte vi oss och kollade på Melodifestivalen, med apelsinjuice och kycklingsaallad i högsta hugg. haha. efter det tog vi chips (de otroligt goda stjärnorna, haha) och godis. mums! när melodifestivalen vart slut så gick vi ner i mitt rum och kollade på tv för min pappa hade då kommit hem.. efter någon timme somnade vi båda två, helt slutkörda efter barnvaktningen! så andre sov här en natt till.
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: