2009-03-10
 00:50:40

Min helg kortfattat

HEJ! hur är det med er? jag är jäkligt dålig med uppdatering nu för tiden. förlåt, men jag har så mkt just nu så jag har typ aldrig tid att blogga. i helgen har jag typ bara vart hemma, fredag var andre här och så färgade vi håret och så klippte jag honom lite och sedan kollade vi på Lets Dance. På lördagen kom johan och camilla hit och kollade på melodifestivalen men mig och andre. sen kollade vi på en film och så tog dom spårvagnen hem 00:54 . hihi. andre sov över hör både fredagnatt och lördagnatt, på söndagen var han här hela dagen tills jag och mamma åkte iväg på kvällen. vi åkte hem till min mammas moster och hjälpte henne med hennes dator, sen släppte mamma av mig hos andre och bara tog det lugnt, skönt och mysigt! :)
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: