2009-03-29
 23:48:23

Min helg och en otroligt vacker bild! ;)

Godkväll, fredagen blev som jag skrev i inlägget jag publicerade nyss som egentligen skulle publicerats i fredags.  Passade Jasmin med Andre uppe hos carolina (min moster) . Jag och Andre satt och kollade på Lets Dance och Jasmin kollade oxå en stund men runt halv 9 var hon tvungen till att gå och lägga sig. Vad tkr ni om att Magnus vann? Själv tyckte jag att Laila skulle vunnit, men det spelar mig inte så stor roll egentligen. Magnus var riktigt duktig han med =) ! Men lailas och tobias (?) extra nummer var så otroligt fint och bra! jag blev helt chockad när de visade de, jag tyckte det var oerhört bra! :)

Min lördag såg ut så att jag vaknade med Andre bredvid mig, han hade sovit över. kajsa hade kommit hem till min moster runt 11 - 12 tiden och då gick andre och jag hem till mig för att kolla på the hills have eyes som är en riktigt grym film som gick på tv då! :) iaf.. tillbaka till min lördag ;) vaknade runt 10 så Idol var bara att stryka, så jag och andre tog och städade hela mitt rum. Känns som att vi gör det hela tiden men det blir ju lika stökigt och smutsigt lika snabbt igen. Men jag tog initiativet till att ta bort gallret och det runt min säng för de var ganska söndrigt, så nu har jag bara en tjock madrass på golvet, kan visa med bilder en annan gång. ;) det e rätt mysigt faktiskt, men pappa ska fixa ben så att sängen kommer högre upp. =) På kvällen skulle Andre på bio med sina kompisar och jag skulle vara barnvakt och hundvakt för Alex och kajsas kompis hund. VI träffade Dennis och tog en ganska lång promenad, vägen var inte så lång men det tog oss 1 och en halv timme att gå en väg fram och tillbaka som annars bara brukar ta ungefär 40 minuter sammanlagt, men så är det när man går med småbarn ;) När jag och Alex och hunden kom hem igen var vi jättetrötta så vi la oss i sängen och kollade på tv, alex somnade snabbt och efter en stund kom Andre. Vi låg bara och kollade på tv och jag somnade rätt snabbt :)


Nu orkar jag inte skriva mer! haha.. ska kolla bloggar nu, har minst 200 olästa inlägg på bloglovin! haha . får se hur många jag orkar läsa idag : P
GODNATT SÅ HÖRS VI IMON!

Jag bjuder på en bild ifrån när jag andre och camilla hade en myskväll hos camillas brors dotters mamma =)! Mysiga minnen ;D

Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: