2009-03-15
 23:31:44

Min helg!

Hej sötnosar! haha.

Hur är allt med er? Jag vet att det vart dålig uppdatering under helgen. mestadels av tiden har jag spenderat med andre (ovanligt? haha) och jasmin.

I fredags var ju jasmin här, blev ingent pluggande eftersom Andre kom hit också, vi satte oss och kollade på Lets Dance med en massa gott, senare drog Jasmin hem och Andre sov över. På lördag morgon kom Jasmin hit igen och väckte oss klockan 08:30, haha. Efter några timmar kom mormor och hämtade oss och så drog Andre hem. Jag hängde med Jasmin mormor och alex till jasmins simskola. efter det drog vi hem till mormor och¨åt middag och massa god glass till efterrätt! =) mums! senare gick jag och jasmin och träffade andre, kollade på melodifestivalen hemma hos mig och så sov båda två över :) idag så gjorde vi mumsiga pannkakor till frukost, efter några timmar gick vi hem till andre. jobbade lite med min låt och lite smått sådär. sen lämnade vi av jasmin hemma hos henne och jag och andre gick hem till mig och tog det lugnt. nu ska jag sätta mig och iallafall försöka få till entext till min låt! det är det sista som behöver göras nu! så jag önskar mig själv lycka till! hehe.

kram!
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: