2009-03-19
 00:10:58

Min låt är färdig! ...äntligen!

Fick färdigt min låt idag som Andre ska få och producera, det är våran uppgift i kursen skapande verksamhet . Så andre ska få den av mig imorgon så ska han få börja jobba på den, jag har hans här nu så jag ska börja lyssna på den och börja öva in melodi och så.. för kanske tar och börjar spela in lite imorgon när jag och camilla ska vara i studion efter skolan.

nu ska jag öva lite text och melodi. sen blir det läggdags för mig.. imorgon kommer andre hit på morgonen för vi har en läxa vi måste göra. så det blir till att gå upp tidigt imorgon även om jag har sovmorgon! så byebye! vi hörs imon <3 kaaanske! ;)

kan bjuda på några bilder först  ;)
my lovely school / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: