2009-03-22
 01:06:00

Ont överallt ju!

Hejsan, vad gör ni? själv ligger jag i soffan med världens värk i magen.. räcker inte tandvärk och öroninflammation? varför måste jag stå ut med ännu mer smärta? min mage klarar inte dessa starka jäkla tabletter jag fick av läkaren.. går inte värken i magen över snart så vet jag inte vad jag ska göra.

nu sprang andre ner för att värma en riskudde typ som jag ska ha liggandes på magen ihopp om att värken lägger sig lite. får hoppas på att det hjälper iallafall..

för en stund sedan kollade vi på Seven Pounds, bra film faktiskt : ) nu är Body of lies på men den verkar sisådär. jag har inte hängt med så mycket pga min magvärk och m.m.

nu kommer andre med kudden :) kanske bloggar senare eller så blir det imorgon. hoppas ni haft en underbar lördagskväll! kram på er =)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: