2009-03-04
 08:08:01

Så otroligt trött

Godmorgon, fy fan idag är jag riktigt trött hade vi inte haft historia som första lektion så hade jag stannat hemma för jag mår verkligen inte bra. Men jag måste gå på Historian för har prov om en vecka... kill me? jag kommer absolut inte klara det, men från och med idag ska jag börja plugga. så får jag hoppas att jag klarar det.

så nu ska jag packa min väska och sedan dra till skolan, kmr vara lite sen men de är bättre än att jag inte kommer alls! byebye! hörs senare <3
my lovely school / 1 kommentarer


Kinga Dukaj

hej hej! stjäl datatid hos en vän,haha!



jag har köpt allt i ett paket från amazon.com. man får allt det med i paketet när man beställer böckerna...



kramis!



PUBLICERAT: 2009-03-04, 22:36:37 | URL: http://kingadukaj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: