2009-03-22
 16:26:56

ska nog hoppa lite på andre så han vaknar..!

Goddag!
Vad händer idag? Jag vet inte vad jag ska hitta på, kanske fortsätta med min låt så att den blir klar någon gång. Har börjat med själva produktionen nu, jag och camilla ska nog boka studion på tisdag och sitta och spela in sång till våra låtar :) ska bli kul! så om jag ska kunna spela in sång så måste jag ha nästan all musik färdig. Låten ska in klar producerad på fredag! inte så jättelång tid kvar faktiskt.. tar tid att bli helt klar med en låt!

Andre har sovit här inatt iallafall, gjorde han iförrigår natt med men aja. hehe.. vi kollade på film igår som jag skrev i bloggen igår kväll, vi stängde av body of lies och satte på en annan film men jag blev så trött att jag somnade och så somnade jag en liten liten stund senare och så gick vi ner och la oss i min säng och somnade rätt fort.

Imorse åt vi Fattiga riddare till frukost, otroligt gott! var riktigt längesen jag åt det. så det var en god frukost. :)

Nu ska jag få liv i andre som ligger och halvsover i min säng, ska nog ta och hoppa lite på han så vaknar han nog till, ska försöka få honom till att bestämma vad vi ska göra idag :) kanske drar hem till honom, elr så stannar vi här. det får vänta och se.

Kram så länge så hörs vi förmodligen senare! <3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: