2009-03-05
 10:41:55

Sovmorgon!

Vattnet var färdigt, så nu ska jag alldeles strax gå och duscha. ska svara på en kommentar till Minaya bara :) Efter duschningen ska jag börja göra mig iordning, försöka snabba mig faktiskt och sen äta frukost, för det brukar jag ju aldrig hinna. Sen ska jag kolla när Andre kommer hit så vi kan dra till skolan :)

Fan vad gott det är med sovmorgon! Börjar 12 idag ;) Skulle egentligen börjat 09:50 så 12:00 är riktigt skönt! hehe :D
Men jag ska försöka blogga från skolan sen, annars när jag kommer hem.. vi får se för jag har fortfarande ingen dator, bara min sega stationära dator som jag sitter vid nu. men den kan jag ju knappast ta med mig till skolan xD haha. men om andre har med sig sin dator, så kanske jag får låna den en stund sen . hah.. har bara två lektioner sen åker jag nog hem och pluggar vidare. men ska nog försöka få in lite bloggandes under dagen. Men jag ska verkligen försöka bli en effektiv pluggis idag! för det måste jag. för jag har så jävla mycket att göra som jag redan borde ha börjat med! så idag ska jag sparka mig själv i röven och BÖRJA!


nu är det duschen som gäller, så vi hörs senare! om inte så hörs vi imon! Ha en bra dag =)
my lovely school / 2 kommentarer


Minaya

Så himla kul att få gå musikproduktion.. hade också velat gå det. Vilket musikprogram har ni?



PUBLICERAT: 2009-03-05, 10:50:03 | URL: http://minaya.blogg.se/
camilla

hahah okej :D najs!!

jag kopierade min bild fårn jonte :D hahaha

det går tydligen på hans! :D



PUBLICERAT: 2009-03-05, 22:10:11 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: