2009-03-10
 16:32:51

SPELAR IN

Hej, sitter i skolan. andre och august spelar in tori amos - crazy. August spelar trummor och andre spelar piano för att august inte ska tappa bort sig. dessutom sjunger andre också, och det är jävligt kul att lyssna på x) haha.. det är egentlgien jag som ska sjunga men jag orkar inte just nu, har ingen röst och är alldeles trött. så august får klara sig med andres fina röst ;) haha. han gör det bra ju, bättre än mig kanske? haha. jodå! haha.

nej, nu är dom sanrt klara med sista tagningen sen ska rigga ner och sen ska jag nog åka hem och plugga tror jag. kanske försöka få klart min låt? ja, så får det bli... jag bloggar senare! ska iallafall försöka, det lovar jag! haha.

PUSSHEJ! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


Emelie

Svar: tack så mycket, vad glad jag blir att du gillar den. Ha en bra kväll!



PUBLICERAT: 2009-03-10, 20:30:26 | URL: http://fashionbyyou.blogg.se/
Kinga Dukaj

hej gumman! nu funkar nätet igen! så vi kan börja planera bloggen nuuu!



kram Kinga



PUBLICERAT: 2009-03-10, 22:07:14 | URL: http://kingadukaj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: