2009-03-13
 18:55:05

Torsdag och Fredag

Dom senaste dagarna har det inte hänt så jättemkt, igår vart det torsdag och hade sovmorgon till 12 och sen abra två lektioner. Matematik och Historia. På matten frågade Linus (min mattelärare) mig om jag ville göra Geometriprovet på torsdag och jag sa "hmm.. kanske.. vet inte om jag hinner färdigt tills dess för geometri kapitlet är skit långt... har typ tre avsnitt kvar..."  . Så vi får väl se om jag hínner färdigt tills på torsdag. På Historia lektionen skulle vi ha prov, och det gick bättre än vad jag hade trott så det är jag glad över. hoppas bara att jag får G iallafall. hoppas hoppas hoppas! :D

Efter skolan åkte jag och Andre hem till mig och senare bakade vi kanelbullar som blev riktigt goda. åh, nu när jag skriver om dom så blir jag ju jättesugen! men jag har inga kvar, för vi åt upp alla förutom två igår och dom stod ute hela natten så de blev stenhårda. hehe. 

Idag är det fredag och började skolan klockan halv 10, med engelska fast vi hade svenska ist'ället, i typ 40 minuter där vi gick igenom vad som kommer på nästa svenskaprov som kommer vara den 1 april. Klockan 12 åkte jag andre camilla och fler till Svenska Mässan för att gå på UF-mässan. Jag längtar till kursen börjar så vi kan börja, jag vill också starta företag :D hehe. Vi var inte där så jättelänge för det var så otroligt mycket folk så vi orkade inte stanna. Haha, jag testade på en affärsidé där de hade gjort en väckarklocka som gav elstötar så man skulle vakna om man inte vaknade av en vanlig alarmsignal. haha så jag skulle testa den, fy fan alltså! elstötarna var inte sköna alltså, hehe. hade as ont i armen efter det!

Jag och Andre åkte hem till mig efter det, softade en stund och sen gjorde vi pannkakor och sen kom min kusin, Jasmin, och så drog vi hem till Andre för att hämta hans dator för jag skulle låna den. där stannade vi en stund. Nu är jag och jasmin här hemma hos mig ensamma och mamma och pappa ska snart komma och göra mat! lääängtar för jag är  HUNGRIG!

Jag bloggar om en stund <3 kram!

// Mikaela !
Dagsbeskrivning / 5 kommentarer


Marielle

Idag har du chansen att vinna ett presentkort till ett värde av 500kr!



Kramar från mig. :-)



PUBLICERAT: 2009-03-13, 22:41:27 | URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Minaya

Jaha, då var det lördag igen, och det betyder inget mindre än att jag skickar ut min lilla ”lördagshälsning” till mina bloggvänner. Hoppas du får en riktigt mysig lördag och en fin helg.



Kramis Minaya



PUBLICERAT: 2009-03-14, 00:22:11 | URL: http://minaya.blogg.se/
Anonym

hoppas du klarade provet*och du kan ju alltid testa geometrin fixar du det så gör du.

bullar e alltid gott,hur mkom det sig att ni hade stäät ut två st?kika gärna in hos mig en sväng:)



PUBLICERAT: 2009-03-14, 01:23:11 | URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Anonym

malenas låt va mäktigvad tyckte du?vem skulle vinna?



PUBLICERAT: 2009-03-15, 00:33:27 | URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Minaya

Ju mer jag tänker på henne som vinnare desto mer självklar blir hon.. Hon kommer gå långt i Moskva.. ;)



PUBLICERAT: 2009-03-15, 00:51:43 | URL: http://minaya.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: