2009-03-01
 21:29:30

så trött på mig själv

G o d k v ä l l

Nu är jag hemma igen, åkte till stan förut som sagt. Jag och andre.. vi kollade runt lite sen bestämde vi oss för att äta på Paprika, blev varsin kycklingsallad. Sen åkte vi hem till mig igen, var här i ca 10 minuter sen skulle jag och mamma åka iväg till hennes moster så andra drog hem och vi åkte dit. Vi åt middag, ris med fisk och efterrätt till det blev glass med apelsiner. Den glassen var riktigt god faktiskt, gammeldags vaniljglass med smak av rabarber och jordgubb tror jag det var. sen skulle jag hjälpa henne med hennes dator, skulle visa hur hon fixade musik och hur man la in de på mp3n. inte lätt att förklara det för någon som är halvtdöv och halvtold haha. men det gick tillslut, hoppas jag. hehe ;)

nu sitter jag här i mitt rum och är as sur! på mig själv.. för jag har tappat 300 kronor! Jag blir så otroligt trött på mig själv... mina sista pengar den här månaden och jag ska betala en ful bok som jag inte ens lånat från biblioteket! åh! varför ska allt hända mig för!? rent ut sagt, FAN!

tack för mig!
Tankar / 1 kommentarer


Camilla

fan vad jobbigt :/



PUBLICERAT: 2009-03-01, 22:35:32 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: