2009-03-29
 23:32:35

Inlägg som skulle publiceras i fredags!

Hejsan, idag vare skolan. Låten skulle in idag, och jag lämnade in den i tid. Daniel tyckte jag skulle lägga ReVerb på sången så det gjorde jag, men jag gillade det inte men det fick duga. Gillade låten mer innan men får ju göra som Daniel tycker för att få bra betyg ;) haha skojja.

Nu sitter jag här hemma med Jasmin och väntar på Andre. Idag fick jag ta Jasmin för ingen annan kunde typ, så ska upp till carolinas lägenhet med henne om en stund, ska bara vänta på andre och sen ska vi gå och handla något gott =)

Imon ska jag nog med Camilla och Amanda till Idol, jag ska inte söka men dom ska! :) så det ska bli trevligt. men de ska mötas klockan 6 och jag vet inte om jag orkar gå så tidigt :p men vi får se, hehe. Imon kväll ska jag passa min mosters komps hund med så det ska väl bli kul , hehe.

förlåt att jag vart dålig på att uppdatera på sista tiden, men har arbetat mycket med låten för att få den färdig så har inte haft så mycket tid. men jag ska försöka skärpa mig =)

Ska försöka börja med Dagens outfit snart igen, har inte haft lust bara.. men jag ska skärpa mig :)

Nu har jag fått två sms, ett av camilla om idol imon och ett av andre om vart han är så nu ska jag kolla va de skriver så byebye! =)

fyy på bilden :p
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


camilla

är inte det andres tröja? ;)



PUBLICERAT: 2009-03-30, 07:15:34 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: