2009-05-27
 19:42:29

10 juni - konsert

Hej på er mina få läsare. sitter i stora rummet med pappas dator inkopplad i tvn så skriver med storbildsskärm ;) Sitter och väntar på andre för han är ute med sina kompisar. Jag själv stannade hemma och tränade till min muntliga redovisning om aids imon i historian. får väl oppas jag klarar den hyfsat utan att kolla för mycket på texten imon. =) önska mig lycka till för jag är inte så JÄTTE bra förbered. men jag har övat så så mkt jag kan just nu, så får testa en gång till lite senare med. just nu har jag ingenting att göra, ska skicka över min låt nu och lyssna på den i pappas surround system, undrahur det låter x) pappa har iaf dålig bas så de e lite tråkigt, men det får duga ändå. 

Idag hade vi ensamble och körde då min låt idag =) otroligt kul faktiskt =) konsert 10 juni! vill någon komma så säg till! :)

Nu ska jag lyssna på låten,. bye bye! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: