2009-05-21
 20:21:09

Ensam och rastlös

Hej på er. Jag kom precis hem, har vart på lundbys basket match med andre. Andre skulle egentligen ha spelat men både han och jag har fått halsfluss så han kunde inte vara med. Han kanske ska spela imorgon så då ska jag nog dit och kolla =)

Nu är andre med sina kompisar och jag sitter här hemma, får hitta på något.. göra en låt kanske.. kolla runt på internet... lyssna på musik.. titta på tv, jag hittar säkert på något. Hans kompis fyller år idag så kan ju passa på och säga Grattis till honom, grattis daniel.

Tidigare idag var jag ju hemma hos jennie med pappa. efter det åkte vi hem till min mormor för att hämta mina skattepapper. Hemma hos jennie fick vi lite fika och så . Elin är så underbart söt! =) Får ta och passa henne någon dag om jennie behöver barnvakt. vill jag verkligen! :)

Nu ska jag hitta på något .. försöka ^^, Vad gör alla andra förresten? Något förslag på vad man kan göra när man är ensam? :) kram på er! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: