2009-05-07
 08:30:06

Godmorgon

Godmorgon, andre gick för en stund sen, han börjar skolan halv nio och jag tjugo i tio. Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen så att jag är färdig i tid idag så att jag slipper stressa.

I skolan ska vi börja med Gehör och musiklära och efter det redan bamba, sen matte och sedan historia. har jag otur så har jag muntlig redovisning idag som jag är nervös inför.. men jag får göra mitt bästa isf! efter skolan måste jag hem och städa mitt rum och ringa till mitt sommarjobb och säga att jag vill ha det :) efter det ska jag nog bara mysa med andre =)

På lördag ska jag och mamma vara barnvakt åt Filippa, som jag passat två gånger innan. antingen är vi hemma hos henne, elller hemma hos oss eller så åker vi till slottskogen. beror helt på vädret =)

nu ska jag sätta på vattnet i badkaret, vänta på att de ska fyllas och sen duscha :D hörs senare, kanske! <3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: