2009-05-21
 21:34:55

Jag vill flytta...

Nu har jag skrivit ganska mycket i boken, allt jag missat de senaste veckorna och det är väl samma gamla nästan. Känns som att jag skriver nästan samma sak hela tiden eftersom det inte händer något speciellt i mitt liv. Får hoppas på att det ändras, SNART! Jag vill flytta!

Nu ska jag avsluta detta kapitlet som jag är på och sen ska jag kolla runt på internet , sen KANSKE jag öppnar Logic. vi får se vad jag har lust för, för jag lyssnar på musik just nu och jag vill inte stänga av den för att göra musik, iaf inte just nu ;)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Marcus Å

Jag tror jag vet var det ligger. Är det inte en stor kran där? :)



PUBLICERAT: 2009-05-23, 10:40:36 | URL: http://slipsens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: