2009-05-10
 17:33:32

Långt inlägg om min lördag :)

Tjenare! :)
Vad gör ni för något kul? Jag själv sitter här vid datorn och lyssnar på musik. Alex sitter här bredvid och spelar xbox, hockey som vanligt. Andre är och tränar basket och jag skulle passa på och plugga då. Började med pianoläxan, ska ha pianoprov på tisdag och jag har inte ens börjat kolla på pappret med ackorden och melodin. Men idag gjorde jag det, och jag gav upp nästan direkt. idag är jag oerhört trött så jag orkade inte.. andre får hjälpa mig sen! den underbara människan =)

Igår var jag barnvakt mest hela dagen, åkte runt 1 tiden för att hämta upp Filippa, jag och mamma.. sen åkte vi hem till oss och åt mat och så kom jasmin, efter det åkte vi ner till mammas kompis som bor i hus, vid jättesten..efter en stund tog jag med jasmin och filippa till jättestens lekplats för att leka lite, mötte andre och hans kompisar på jättesten. så andre hängde med oss till lekplatsen, efter en stund gick vi tillbaka och andre stannade hos sina kompisar..  efter en stund skulle vi gå och möta andre igen, denna gången hängde mammas kompis son med också, oliver :) så gick vi till pizzerian och mötte andre och hans kompisar som käkade pizza. efter en stund gick vi igen, och denna gången hängde andre med. så gick vi mot bussen och tog sedan den hem till andre, där barnen fick korv med bröd och pommes frites av andres mamma och pappa. medans jag och andre åt en kebabpizza med pommes på. haha, gott :) blev mätt direkt! efter en stund gick vi igen, denna gången för att lämna av oliver, sen hem för att lämna jasmin. och sen gick jag och andre hem till mig för att lägga filippa. när hon somnat, kollade vi på två avsnitt av mitt älskade one tree hill <3 sen somnade vi! hehe =)

En mysig lördag :) och vi åkte och lämnade Filippa idag någonstans mellan 1 och 2. sen åkte jag hem, och här har jag varit sen dess. vill att andre ska träna färdigt så jag kan träffa honom snart! :) <3

Puss på er!
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: