2009-05-17
 16:54:29

Melodifestivalen och snack =)

Hejsan på er :) vad gör ni för kul? själv har jag precis duschat, inte kan jag kalla det speciellt kul men just nu lyssnar jag på min låt :) riktigt stolt över den faktiskt ;D

I fredags blev det skola, hemma runt 6 nästan och sen kommer jag inte ihåg, haha. satt nu och försökte tänka efter men jag kom inte fram till något. vad fan gjorde jag i fredags ? var med andra iaf, kanske var vi bara hemma hos honom. jag minns inte just nu x) haha..
Men lördagen spenderades hemma hos andre till en början, sen åkte vi till eriksberg med min mamma och pappa, träffade mormor kajsa och besa för vi skulle titta på göteborgsvarvet. min mammas moster skulle springa men vi missade henne, så stod där helt i onödan. men på kvällen åkte vi hem till hans stora syster malin och hade det jätte trevligt :) melodifestivalen och snack :) tog bussen hem runt kvart i ett och fick gå ifrån eketrä ändå hem till honom för 31 hade slutat gå.. jag var pisstrött så det var riktigt jobbigt, men vi kom fram tillslut =) haha.

Idag har jag inte gjort så mycket, tog dt lugnt hemma hos andre ganska länge sen gick vi hem till mig och hade bara kollat på tv. nu ska jag se om jag kanske kan göra lite musik =) ska fixa lite på internet först :D

bloggar senare om jag har tid och ork. annars får ni ha en underbar söndag! kram!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: