2009-05-03
 21:02:40

Min helg :)

Hejsan! längesen jag skrev nu, sorry till er som följer min blogg. inte är det många men jag hoppas att det är några iaf :) haha..

Jag har sovit borta sen i onsdags och där har jag inte haft något internet så så ligger det till.
I fredags var det ingen skola så jag och andre låg och solade, senare åkte vi till Café Villan i eriksberg med andres föräldrar =) trevligt! efter det mötte jag och andre massa människor på ett berg vid eriksbergskranen och grillade och myste =) mycket trevligt! måste få bilderna från Jimmy, då ska ni få se bilder =)
I lördags var jag och andre hemma mest hela dagen, solade och sen åkte vi och åt pizza på wieselgren. efter det åkte vi hem till honom och myste! =)

Idag har vi pluggat och nu är vi hemma hos mig och ska snart äta chokladpudding! MUMS! =) jag skriver senare, eller imorgon! :)

Puss!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: