2009-05-14
 21:58:13

Min låt är färdig, tack till mikael sandra och andre.

Hejsan svejsan! nu är jag färdig med min låt :) inställningar på ljud och lite effekter på sången är det enda som fattas =) och vi ska testa med att lägga lite gitarr imon med.  det fixar jag imorgon! gutt :) nu behöver jag inte stressa allt för mkt, matte prov imorgon bara! jippie, not! haha.. har datorkunskapsprov på tisdag med.. orka!

nu är jag hemma hos andre, han är och duschar och jag skickade precis låten till dennis, får väl se vad han tkr :) jag tkr jag gjort ett bra jobb iaf :) och vill tacka sångarna som ställde upp och sjöng den idag :) Framförallt Mikael som gjorde lead sången, och tack till sandra som la lite stämmor här och där :) och andre som la en mörk gubb stämma så sista refrängerna ;) hahahha.. det blev bra tycker jag! hoppas andra också kommer tycka det.

nu ska jag kolla, bdb, facebook och bloglovin :) och mina kommentarer! ska se nu vad dennis tyckte! ;D
VI hörs <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Anonym

Har faktiskt lärt mig lite därifrån oxå! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: