2009-05-04
 00:40:43

My book

Nu ska jag och andre lägga oss och kolla på tv, vi har skrivit på våra berättelser hela kvällen känns det som. Jag är iallafall färdig med min nu, ska be daniel läsa den imorgon och säga vad han tycker ( : har hunnit skriva lite på min bok som jag håller på och skriver också.. har skrivit 13 sidor nu, det är lite att jobba med iallafall. känns skönt att få skriva av sig ibland.. vet inte om jag kommer låta någon läsa den när den är färdig eller om det bara blir en bok för mig själv där jag skriver av mig för att må lite bättre.. andre har fått läsa den för ett litet tag sen men nu har jag ju kommit längre. mina föräldrar bestämmer hur den ska sluta, de är de som styr över hur boken ser ut och vad den handlar om. de bestämmer handlingen utan att ens veta om det! smart typ. haha.. vi får väl se om ett tag hur långt jag kommer och hur de ser ut.. fortsätter mitt liv som de ser ut nu så kan jag ju typ inte skriva så mycket.. kul att läsa en bok där det inte händer någonting liksom? haha.. så mamma och pappa, se till så att något händer nu så att jag kan skriva om något.. ni bestämmer också om boken ska sluta bra eller dåligt? Sorgligt eller lyckligt? kom igen nu! snabba på så jag kan få färdigt den.. haha..

nu är jag trött faktiskt! sovmorgon till 12 imorgon, känns otroligt skönt! =)
Jag bloggar imorgon om jag hinner och om jag orkar.. måste plugga äcklig historia imorgon, ett skolämne som jag nog avskyr mest! fy! vad tycker ni om historia? :)

Kram på er! och godnatt! =)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: