2009-05-28
 08:19:10

Träna, stan, biblioteket, dennistennis elr plugg!

Godmorgon, hur är det med er? :) Själv har jag precis duschat, riktigt skönt. Jag har sovmorgon till 09:50 och andre börjar halv nio så jag var uppe och gjorde frukost åt honom =) det var han värd! han kom igår kväll efter att han vart med sina vänner och så gjorde jag mackor till honom och sen la vi oss och kollade lite på tv, men jag somnade ganska snabbt x)

Idag ska jag träna efter skolan om camilla hänger med, annars drar jag till stan med henne och sedan ska jag med henne till biblioteket och efter det ska jag väl hem eller så träffar jag dennistennis som var väldigt längesen jag träffade :) Andre ska till sin kompis eller vad det var för några av hans kompisar tar studenten idag så jag har en hel dag idag, träffar jag inte dennis så får jag råplugga hemma istället, inget som lockar men det är ett måste.

Nu ska jag klä på mig och sen kanske ta lite frukost, kolla på tv och sen får jag se vad klockan är =)
Skriver sen om jag hinner! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: