2009-05-24
 19:20:58

Update from andre

Hejsan =)
Sitter hemma hos andre och han är o duschar. Idag vaknade man runt 11 och en stund efter det stod jag och stekte pannkakor medans jag städade köket, och en liten del av mammas rum. Hon har vart i Skagen nu och för att slippa klag om allt möjligt när hon kom hem så fixade jag till det där hemma. Fick lite små ordning på mitt rum sen med, men bara lite. får fixa det helt en annan gång när jag har tid. för idag fick jag satsa på lite plugg när jag hade städat, och vi hade ätit.

Igår var jag ute med andre och hans kompisar, trevliga och roliga människor. hehe. precis vad jag hade tänkt mig, med tanke på hur andre är x) haha.. på kvällen när vi kom hem kollade vi på en skräckfilm som var helt ok faktiskt, kommer inte ihåg namnet på den ;)

I fredags hade jag och andre en myskväll hemma hos mig bara, en massa gott, tv och sådär :) Jordgubbar, chips, dricka och glass. mums! haha ;D

Ikväll ska vi nog plugga lite till, sen ska jag tjata på andre så vi tittar klart på Gustaf som jag inte orkade se färdigt igår kväll för jag blev svin trött efter den första filmen xD  annars kanske vi tittar på en annan film som vi tänkt kolla på med, jag har redan sett den men inte han. men den är grym men jag kommer tyvärr inte ihåg namnet på den just nu ;) tyvärr.

Kram!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


Kinga

MY GOD! jag ignorerar inte dig! hur FAN kan du skämma ut mig så????? skriva i bloggen jag JOBBAR för på det sättet. du borde SKÄMMAS ju!

Jag har bloggat från mobilen o inte kollat mina jävla kommentarer.

Jag skrev för 2 månader sen att jag skulle vara begravd i arbete!

GÖR ALDRIG SÅ IGEN!!!!!!!!


emmelaj (:

sv: den tävlingen är redan avslutad ;) men du kan rösta på den här veckans blogg tävling ;)



PUBLICERAT: 2009-05-26, 16:33:51 | URL: http://ostemla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: