2009-05-18
 15:57:36

Update from school..

Hejsan :) sitter i skolan nu, har precis vart och tränat för första gången på väldigt länge! känns otroligt skönt just nu, nu ska jag bara försöka hålla det såhär med. träna varje måndag och onsdag. fast nu på onsdag blir det ingenting för då ska vi till uddevalla med skolan och spela volleyboll. några stycken av oss iaf ;) dock inte jag..avskyr volleyboll, så jag är glad att jag slipper! men jag ska iaf hänga med dit.

Nu sitter jag här och väntar på att pappa ska komma, han ska prata lite smått med daniel om saker han och mamma missade när de inte kom på föräldramötet. efter det åker jag nog med andre hem till honom för hem orkar jag inte åka.. vi får väl se vad som händer.. måste iaf plugga till datorkunskapsprovet som är imorgon!!!

nu ska jag kolla facebook och bloglovin, och sen hoppas jag att pappa kommit för daniel måste åka halv fem! kram <3


Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Marcus Å

VAr på banan stod du då? :)



PUBLICERAT: 2009-05-19, 16:58:33 | URL: http://slipsens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: